Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler
Stok Kodu
:
9786055100766
Sayfa Sayısı
:
228
Basım Tarihi
:
2016
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından
Algılanmasına Etki Eden Faktörler
0,00TL
Stokta yok
9786055100766
876703
https://www.cukurovakitap.com.tr/marka-yayma-stratejisinin-tuketiciler-tarafindan-algilanmasina-etki-eden-faktorler
Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler
0.00
- Açıklama
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Kargo